Com arribar-hi

Com Arribar-hi

En 4×4

Des del Pallars Sobirà

Entre la Pobla de Segur i Gerri de la Sal trobareu l’encreuament de  Baén per on us desviareu.
Després de creuar el pont sobre el riu Noguera Pallaresa, agafareu la pista forestal que trobareu a mà dreta i que us portarà fins al refugi (18 km. – una hora aproximadament).

Des de l’Alt Urgell

Entre Palanca de Noves i Adrall us desviareu  direcció Noves de Segre. Des d’allí seguireu la carretera que va a Taús, i abans d’arribar al poble, a mà esquerra, veureu la pista forestal que arriba fins al refugi. De Noves de Segre fins a Taús hi ha 26 km de carretera (Pista forestal 11 km. – 45 minuts aprox.)

A peu

Des del Pallars Sobirà

Comenceu pujant la pista fins a una corba molt pronunciada anomenada “Salt de la Núvia“. A pocs metres d’allí comença el sender que puja cap a Solduga (durant la pujada, desvieu cap a l’Espluga de Cuberes per visitar-la 🙂). Després pugeu fins Esplà i des d’allí agafeu  la pista que porta fins al refugi.

Des de l’Alt Urgell

Aneu amb cotxe fins a Taús i des del mateix poble surt una drecera que us durà a la pista del refugi i que haureu de seguir. Quan des d’aquesta veieu el refugi, aneu per l’interior del bosc en línia recta, passant pel poble abandonat de Cuberes.

Per arribar des d’altres llocs, podeu consultar el llibre de Manuel Cortés Rielles, La Serra del Boumort i Muntanyes Veïnes.

En BTT

Des del Pallars Sobirà

Entre La Pobla de Segur i Gerri de la Sal trobareu l’encreuament de Baén per on haureu de desviar-vos. Just després del pont que travessa la Noguera Pallaresa agafeu la pista forestal que surt a mà dreta i que porta fins al refugi. (18 km)

Des de l’Alt Urgell

Entre Palanca de Noves i Adrall haureu de desviar-vos a Noves de Segre. Des d’allí, seguiu la carretera que va a Taús, i abans d’arribar al poble, a mà esquerra, veureu la pista forestal que porta fins al refugi. De Noves de Segre a Taús (26 km de carretera). Pista forestal: km.