Com arribar-hi

Aqui trobareu les dues rutes per arribar al nostre refugi.

Com Arribar-hi

Des del Pallars Sobirà

Entre la Pobla de Segur i Gerri de la Sal trobareu l’encreuament de  Baén per on us desviareu.
Després de creuar el pont sobre el riu Noguera Pallaresa, agafareu la pista forestal que trobareu a mà dreta i que us portarà fins al refugi (18 km. – una hora aproximadament).

Des de l’Alt Urgell:

Entre Palanca de Noves i Adrall us desviareu  direcció Noves de Segre. Des d’allí seguireu la carretera que va a Taús, i abans d´arribar al poble, a mà esquerra, veureu la pista forestal que arriba fins al refugi. De Noves de Segre fins a Taús hi han 26 km. de carretera (Pista forestal 11 km. – 45 minuts aprox)

Des de el Pallars Sobirà:

Comenceu pujant la pista fins una curva molt pronunciada anomenada “Salt de la Núvia“. A pocs metres d ‘allí comença el sender que puja cap a Solduga (durant la pujada, desvieu cap l’Espluga de Cuberes per visitarla :) ). Despés pujeu fins Esplà i des d’ allí agafeu  la pista que porta fins el refugi.

Des de l’Alt Urgell:

Deixeu el cotxe fins Taús i des del mateix puoble surt una drecera que us durà a la pista del refugi i que tendreu que seguir. Quant des d’aquesta veieu el refugi, aneu per l’ interior del bosc en linea recta, passan pel poble abandonat de Cuberes.

Per arribar des d’altres llocs, podeu consultar el llibre de Manuel Cortés Rielles, La Serra del Boumort i Muntanyes Veïnes.

Des de el Pallars Sobirà:

Entre La Pobla de Segur y Gerri de la Sal trovareu el encreuament de Baén per on tindreu que desviaros. Just despres del pont que travesa a la Noguera Pallaresa agafeu la pista forestal que surt a ma dreta i que porta hasta el refugio. (18km)

Des de l’Alt Urgell:

Entre Palanca de Noves i Adrall tindreu que desviaros a Noves de Segre. Des d’allí seguiu la carretera que va a Taús, i avans d’arribar al pueble, a ma esquerra, veureu la pista forestal que porta fins el refugio. De Noves de Segre a Taús (26 Km. de carretera). Pista forestal: 11Km.

GOOGLE MAPS

Veure mapa més gran

Informació

Telèfon Refugi: 973 25 24 39

Teléfon Reserves: 973 66 20 56 / 619 847 866
info@refugicuberes.com

Informació técnica

Descarregar KML: Cliqueu aqui per a la descàrrega directament les coordenadas en KML.